צמאה 3 יוצא לדרך וכרמי בחברותא חסידית בשידור חי עם טוקר

    עמית דניאל 2 Comment on צמאה 3 יוצא לדרך וכרמי בחברותא חסידית בשידור חי עם טוקר

    נאור כרמי שוחח עם טוקר ב"זמן אוויר" אודות אלבומי ה"צמאה" שהשלישי במספר עומד לראות אור בהשתתפות גדולי הזמר וגם, חברותא בחסידות בשידור חי

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נאור כרמי מלהקת "הלב והמעיין" הפיק בשנים האחרונות לקראת "חג הגאולה" אלבומי "צמאה". האלבום הראשון היה מניגוני האדמו"ר מלובביץ' זיע"א, האלבום השני היה מניגוני האדמו"ר הזקן, "בעל התניא", זיע"א. כעת, יוצא אלבום צמאה 3 שמילותיו כולם לקוחות מספר התהילים. בשיחה עם מנחם טוקר ב"זמן אוויר" מספר כרמי "עד היום הוצאנו שני דיסקים שכל אחד מהם הגיע ב"ה לפלטינה ולא רק מהציבור הדתי והחרדי קנו את זה. קיבלתי תגובות על תהליכים שאנשים עברו בעבקות הניגונים האלה. מדובר על ניגונים של צדיקים שעבדו את ד'. לא על ניגונים שמחפשים רייטינג. הדיסק השלישי כולו פרקי תהילים שהולחנו ע"י חסידים ומבצעים אותו גדולי הזמר היהודי. מה שמחבר בין כולם אלו מילותיו הקדושות של דוד המלך זיע"א"

    על השת"פ עם אברהם פריד מספר כרנע "אברהם ביקש שנעשה את זה בסגנון רגוע בתחילה הוא אף הציע שנעשה את זה אקא פלה כמו שבאמת רק חסידים שרים בסוף עשינו סגנון קאנטרי ויצא ממש מיוחד".

    טוקר התעניין בחברותא בחסידות וכרמי הציע חברותא שבועית בטלפון. החברותא החלה תוך כדי שידור כשכרמי שוחח אודות אהבת ישראל מתורתו של האדמו"ר ה'צמח צדק' ו'בעל התניא' זיע"א.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אין כאן הסרטה?